عکس یازده نفره اول بازی؛ چند نفر تا برزیل دوام می‌آورند؟

عکس یازده نفره اول بازی؛ چند نفر تا برزیل دوام می‌آورند؟

عکسی که مقابل روی شماست تصویری است از یازده بازیکن اصلی تیم ملی در بازی مقابل کره 11 بازیکنی که یک تعویض قابل انتظار در پشت سر داشتند. این جمع 11 نفره و البته آن بازیکن تعویضی(محمدرضا خلعتبری) در حالی 3 بازی آخری مرحله مقدماتی را آغاز کردند که منصفانه کمتر کسی به آنها امید داشت. اما ایران در سه بازی باقیمانده استثنایی کار کرد و حالا این 11 بازیکن تکیه از تاریخ‌اند، تاریخی که خودشان و البته سرمربی تیم نقش اصلی را در نوشته شدن آن داشته‌اند ...
اما در فاصله یک سال تا جام جهانی 2014 سوال مهم این است که از این جمع 11 نفره اصلی چند نفر در ورد کاپ بازی خواهند کرد. این، تیمی است با تجربه اما مسن که شاید برای حضور در رقابت‌های سطح یک جهان توش و توان کافی ندارد.

 
کارلوس کی‌روش که در دوران مربیگری‌اش در ایران همواره پای بازیکنان باتجربه ایستاده و جوان‌ها را خیلی به مرور وارد تیم ملی کرده است در یک سال آینده چه خواهد کرد. آیا او دوباره پای این تیم و همین نفرات می‌ایستد یا چهره تیم را دگرگون خواهد کرد؟ به خاطر داشته باشید در فوتبال ایران این سوال را تنها کارلوس کی‌روش جواب نمی‌دهد چرا که به هر حال بازیکنان حاضر در 8 بازی مقدماتی خود را شایسته حضور در جام جهانی می‌دانند و حذف هر کدام از آنها آنقدرها هم بی‌عواقب و ساده نیست. همان‌طور که در جام جهانی 1998 تغییرات تومیسلاو ایوویچ در تیم ملی ایران هزینه‌های زیادی را به ایران تحمیل کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 ا 22:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.